mobile logo

Szkolenia biznesowe dla firm zamknięte, in company

Nasza oferta obejmuje stałą współprace z firmami, w zakresie cyklicznych szkoleń ich pracowników oraz indywidualnie ustalone szkolenia dla pracowników Firmy. Przygotowaliśmy dla przedsiębiorstw z tego względu dwie możliwości nawiązania współpracy nad podnoszeniem kwalifikacji pracowników:

  • wykupienie voucherów dla swoich podopiecznych pozwalających na nieograniczony dostęp w danym czasie do naszych szkoleń w Poznaniu. Idealne narzędzie motywujące i doceniające pracowników stałych, jak i nowych. Pracownicy otrzymujący voucher korzystają z harmonogramu szkoleń otwartych, dostępnego na naszej stronie. Podobnie jak przy szkoleniach otwartych pracownik może korzystać w danym czasie z naszych szkoleń w nielimitowanej liczbie, jeśli tylko pozwalają na to wolne miejsca.

  • szkolenie indywidualne bazujące na naszym programie szkoleń, a jednak dopasowane bezpośrednio do preferencji, potrzeb i oczekiwań naszego Partnera. Poznając Państwa branże, sposób komunikacji z klientem, czy dotychczasowe standardy oraz różnego rodzaju „bolączki” przygotowujemy szkolenie szyte na miarę. Najczęściej jeździmy do naszych Partnerów, ale równie chętnie zapraszamy do jednej z naszych sal w dużych miastach w Polsce.

Zaproś nas do siebie!

Bardzo lubimy prowadzić szkolenia w środowisku pracy danej Firmy. Traktujemy osoby na szkoleniu jak naszych podopiecznych, czy współpracowników i bardzo szybko umiemy dopasować się w ich schemat i standard pracy. Dzięki temu uczestnicy doceniają naszą wzajemną współpracę. Nierzadko zdarza nam się do tej chwili utrzymywać wzajemne relacje i doraźnie wspomagać pracowników.

UWAGA. Ostatnie miesiące współpracy z Firmami owocowały w liczne niestandardowe propozycje, sugestie dotyczące indywidualnych form współpracy. W związku z powyższym informujemy, iż istnieją takie formy współpracy jak m.in. tygodniowy pobyt w Dziale Sprzedażowym z kończącym go zindywidualizowanym szkoleniem, kreowanie standardów pracy, czy też budowanie zespołów sprzedażowych, obsługowych.
Wszelkie propozycje naszych Partnerów rozważamy wspólnie. Zarówno te formy współpracy, jak i szkolenia dedykowane dla Firm wyceniamy indywidualnie.

Poniżej prezentujemy główne działy w Firmach, do których kierujemy naszą ofertę:

  • dział call center

  • dział telemarketingu

  • dział infolinii

  • dział obsługi klienta/customer service

  • dział obsługi reklamacji

  • dział obsługi wypowiedzeń

  • dział sprzedaży

  • dział marketingu

  • dział doradców klienta

Wybrani Partnerzy, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować BZ WBK, Leasing Experts, JD Systems, Pozena, Kablonex, Brewa, IT Kontrakt, IMPULS Security Polska, GSG Industria, Blejkan, Wozimysie.pl, PTR Partner BHP

Liczne korzyści. dla firmy dbającej o pracowników

wdrażanie nowych pracowników

Dzięki Anspire oszczędzasz czas specjalistów najwyższego szczebla, którzy poświęcają swój czas na wprowadzanie nowych osób do firmy, zamiast angażować go w generowanie sprzedaży. Jednocześnie nasze pełne skupienie na wdrożeniu pracownika pozwala na przyśpieszenie samego procesu wdrożenia, co generuje kolejne korzyści dla firmy.

CZY WIESZ, ŻE?

Firma może wydawać ok. 2500 zł w okresie wdrożenia na same tylko szkolenia dla pracownika, angażując przy tym przez tydzień jednego ze swoich doświadczonych pracowników.

wdrażanie pracowników marketingu w aspekty online

Dajemy znakomite rozwiązania dla osób początkujących w zakresach zrozumienia SEM, statystyk Google Analytics, czy SEO. Umożliwiamy rozwój i wykorzystywanie wiedzy bezpośrednio w pracy. Nie pozwól swoim pracownikom na brak wiedzy o marketingu internetowym, gdyż będzie to kosztowało firmę utratę wielu klientów. Nawet, jeśli firma zleca te działania na zewnątrz, powinna mieć wiedzę do kontroli oraz analizy efektów danych kampanii.

CZY WIESZ, ŻE:

80% użytkowników smartfonów jest on-line w ciągu 15 minut po przebudzeniu

poprawa obsługi klienta

Jest to również aspekt związany z poprawą wyników sprzedażowych, bo jak wiemy – klient zadowolony zarówno poleca, jak również samodzielnie dokonuje kolejnych transakcji. Zatem dbałość o profesjonalny kontakt ze stałymi klientami oraz budowanie ich lojalności jest bardzo ważnym elementem prowadzenia działalności.

WAŻNE:

Odejście klientów według badań jest w 70% tłumaczone niewłaściwym traktowaniem podczas obsługi.

zwiększenie lojalności wobec pracodawcy

Wyróżnianie się firmy dzięki zewnętrznej formie szkoleń, jest dumą pracowników oraz buduje lojalność wobec pracodawcy. Dodatkowo dzięki jasnej ścieżce kariery pracownicy wiedzą jak poruszać się w strukturach firmy. W ten sposób firma może zbudować trwały i doświadczony zespół wykonujący swoją pracę w sposób profesjonalny na wysokich obrotach.

CZY WIESZ, ŻE?

Jeśli zespół ma pracować na wysokich obrotach, jedynie motywacja finansowa jest niewystarczająca.

zwiększenie wyników sprzedażowych

Brak zaangażowania doświadczonych pracowników we wdrożenie, szybszy proces nauki oraz całościowy transfer wiedzy pozwalają na maksymalizację procesu wdrażania. Stali pracownicy firmy nie zwalniają swoich obrotów, jednocześnie nowe osoby szybko dorównują współpracowników przynosząc najlepsze korzyści biznesowe dla firmy.

PAMIĘTAJ:

Przy wdrożeniu nowej osoby mogą spadać morale innych pracowników i zmniejszyć się ich efektywność np. o 10%, co może generować stratę ok. 5000 zł przychodów.

większa atrakcyjność na rynku pracy

Cykliczna możliwość rozwoju kariery i podnoszenia kwalifikacji, to jedne z bardziej oczekiwanych dodatków, które pracodawca może zapewnić przyszłym pracownikom. W dobie zatrudniania pracowników z pokolenia tzw. Millenium jest to bardzo cenny aspekt.

ZAPAMIĘTAJ:

Pokolenie Y przy wyborze miejsca pracy, jako ważniejszy aspekt od wynagrodzenia (51%), wskazuje na możliwość rozwoju (54%).

poszerzenie kompetencji dotychczasowych pracowników

Pomagamy podnieść kompetencje w obszarach sprzedaży, obsługi klienta. Zewnętrzne spojrzenie pozwala na wprowadzenie świeżego powiewu do firmy i dotychczasowego systemu pracy. Nie mamy również problemów z transferem wiedzy, gdyż osoba szkolona nie jest naszym współpracownikiem i nie obawiamy się, że stanie się od nas lepsza i będzie zagrożeniem dla naszego stanowiska.

PAMIĘTAJ:

„Jesteś tak dobry jak pracownicy, którzy dla Ciebie pracują”

zwiększenie motywacji w zespole

Pracodawca dbający o pracownika dba o jego samopoczucie. Prywatna opieka medyczna oraz karnety sportowe to nie wszystko. Zadbanie o ducha i rozwój, to dbanie o potrzeby najwyższego rzędu – od afiliacji, po szacunek i uznanie, aż do samorealizacji.

PAMIĘTAJ!

Warto zadbać permanentnie o motywację stałych pracowników, ale również od początku zadbać o nowych.

Employer Branding pracodawca z wyboru

Jeśli jesteś firmą, która świadomie buduje wizerunek firmy „z wyboru” i dbasz o wewnętrzną, jak i zewnętrzną reputację firmy, jako miejsca z podatnym gruntem do rozwoju to nasza oferta szkoleń z pewnością pozwoli realizować tę strategię.

CZY WIESZ, ŻE?

Employer branding uznawany jest często za konieczność.

Prosty system współpracy z firmami

 System szkoleń dla firm w Anspire

Podczas trwania umowy o współpracy w zakresie szkolenia pracowników, możliwy jest również stały kontakt i wsparcie obejmujące:

  • wykonywanie dodatkowych szkoleń, które wdrożą nowego pracownika w dany obszar – jeśli pomiędzy zaplanowanymi szkoleniami pojawią się nowi pracownicy;

  • stałej weryfikacji wiedzy pracowników i potrzeb szkoleniowych – poprzez wykonywanie cyklicznych ankiet u pracowników.

Materiały co otrzymują kursanci?

DLA PRACODAWCY ORAZ KADR

  • propozycje ścieżek karier

  • ankiety po przeprowadzonych szkoleniach

  • harmonogram szkoleń

DLA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ

  • napoje oraz przekąski

  • mapy myśli zindywidualizowane do danego szkolenia

  • podsumowanie szkolenia przesłane na maila oraz w wersji drukowanej

Cennik jednorazowychszkoleń dla firm

NAJNIŻSZE OPŁATY na rynku

750min. cena
  • w przypadku pojedynczego szkolenia w siedzibie klienta

  • cena zależna od miejsca szkolenia
  • cena uzależniona od zakresu szkolenia

więcej informacji

partnerstwo przy współpracy

1osobamin. ilość
  • szkolenia indywidualne, bądź grupowe

  • indywidualnie ustalany zakres szkoleń
  • dopasowanie szkolenia do branży klienta

więcej informacji

elastyczne formy płatności

-15%pro forma
  • zniżka do 15% na kolejne szkolenie

  • w przypadku kolejnego szkolenia w trakcie 12 miesięcy
  • przejrzyste warunki współpracy

więcej informacji

* przedstawione ceny są cenami netto

Pracodawco, pamiętaj
Pracownicy to najcenniejsze aktywa każdej firmy na rynku.
Szkolenia Anspire Ilość szkoleń w miesiącu Czas trwania Maks. ilość osób Poziom szkolenia
Szkolenie z obsługi klienta biznesowego 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z obsługi reklamacji i trudnych klientów 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z negocjacji i technik sprzedaży 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z metod finalizacji transakcji 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z Google Analytics 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z Google Adwords 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie SEM - marketing w wyszukiwarkach 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z pokonywania stresu 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie motywacyjne 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z organizacji czasu pracy 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z radzenia sobie z niepowodzeniami 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z wyróżniania się w zespole 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z kreatywności 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany

Skontaktuj się celem ustalenia indywidualnego programu szkoleń

Telefon: 503.555.353

E-mail: biuro@anspire.pl







Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin.

* pola wymagane

Szkolenia zamknięte dla firm
Oceń