mobile logo

E-marketing szkolenia z wykorzystania siły Internetu

Dlaczego warto odbyć ten cykl szkoleń?

Jeśli posiadasz stronę internetową i chcesz wykorzystać ją do pozyskiwania klientów, to szkolenia te przypadną Ci do gustu. Dzięki nim dowiesz się, jak skutecznie wypromować witrynę i udoskonalać strategie promocji – bez przepłacania. Jednocześnie nauczymy Cię jak skutecznie wykonać pewne działania samemu. Doradzimy również, co warto zlecać poza firmę. Pokazujemy liczne przykłady bezpośrednio w narzędziach, które potem możesz wykorzystać. Uczymy przede wszystkim środowiska Google i tego, jak się tam promować, jak również najpopularniejszego narzędzia statystycznego, jakim jest Google Analytics. Wychodzimy również lekko poza obszar marketingu w samych wyszukiwarkach, poruszając inne tematy dotyczące marketingu internetowego.

znajomość nowoczesnego medium
stanie się specjalistą z zakresu e-marketingu
umiejętne wykorzystywanie wniosków z raportów
wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w codziennej pracy
skuteczniejsza realizacja celów
wyższe kwalifikacje liczące się na rynku pracy
Na szkoleniach w Anspire zyskują zarówno uczestnicy jak i firmy
rozwój firmy i pracowników zgodny z trendami
wyprzedzanie konkurentów rynkowych
wykorzystywanie najtańszego medium reklamowego, generując oszczędności
zwiększenie zasięgu promocji
obecność tam, gdzie obecni są przyszli klienci
szybsza i lepsza komunikacja z klientami

szkolenia stałe w ramach cyklu: e-marketing

DLA KOGO? przykładowe profile

Jesteśmy przekonani, że szkolenia te są doskonałe dla Ciebie, jeśli pracujesz w dziale marketingu, SEM, digital danej firmy, ale chcesz skonfrontować swoją wiedzę z osobami, które latami działały w branży marketingu internetowego. Dzięki temu zderzeniu wiedzy z praktyką, możesz jeszcze skuteczniej realizować swoje kampanie.

 Zmotywowany i efektywny pracownik
 Kreatywny umysł

Jeśli chcesz w przyszłości być specjalistą z zakresu marketingu internetowego powinieneś również pojawić się na naszych spotkaniach. Szkolenia wykonywane są bardzo przystępnie, obejmują zakresy podstawowe i średniozaawansowane. Po takim wprowadzeniu z powodzeniem będziesz w stanie m.in. umiejętnie wykorzystywać dane statystyk Google Analytics, czy samodzielnie wykonywać kampanie AdWords.

Zapraszamy na szkolenia również właścicieli witryn, którzy chcą pozyskać wiedzę z zakresu e-marketingu. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż samodzielnie sterujesz swoim okrętem i jesteś fachowcem w swojej dziedzinie, więc w sposób przystępny pomożemy Ci opanować te elementy kontroli promocji w Sieci i badania efektywności, na które warto systematycznie spoglądać i wyciągać kluczowe dla firmy decyzje.

 Silny i energiczny pracownik

założenia cyklicznych szkoleń

Szkolenia z e-marketingu mają wykształcić specjalistów, którzy umiejętnie kreują i operują kampaniami promocyjnymi, wykorzystując najskuteczniejsze medium, jakim jest Internet. Chcemy zapobiec niewiedzy w tych zakresach, które tylko pozornie wydają się niedostępne dla użytkownika. W naszym harmonogramie szkoleń możesz wybrać te, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

Jaką wiedzę zdobędziesz po szkoleniach?

Poznasz definicje, znaczenie i przeznaczenie różnych form promocji w Sieci. Dowiesz się, dlaczego warto inwestować w swoją witrynę. Po cyklu szkoleń z zakresu sprzedaży z powodzeniem uczestnicy odpowiedzą na pytania:

  • Co oznaczają parametry w Google Analytics?
  • Jak skutecznie prowadzić kampanie w AdWords?
  • Czy warto inwestować w pozycjonowanie?
  • Jak prowadzić strategię Content Marketingu?
  • Na czym polega pozycjonowanie?
  • Jaką strategię przyjąć w promowaniu swojej witryny?
  • Jak uzyskać najlepszy zasięg i efekty kampanii najtańszym sumptem?
  • Jak powinna wyglądać moja witryna, aby interesowała użytkownika?

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Prowadzący poznaj nas przed szkoleniem

 Anna Wojciechowska

Anna Wojciechowska – założyciel Anspire, certyfikowany specjalista z zakresu Google Analytics oraz Google AdWords. Prywatnie fanka piłki siatkowej, biegania, snowboardu z wielką nadzieją na praktykę z zakresu surfingu. Siedmioletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży, obsługi i współpracy z klientami m.in. poprzez prowadzenie dla nich szkoleń, połączone z wiedzą biznesową z zakresu marketingu, skłoniło ją do podjęcia się wyzwania założenia własnej firmy. Kierując się ideą: „jeśli kochasz to co robisz, to robisz to najlepiej i nic nie jest w stanie Cię powstrzymać”, każdego dnia czerpie radość z wdrażania, dzielenia się wiedzą, ćwiczeń z przyszłymi specjalistami w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, e-marketingu. Stale podwyższa swoje kwalifikacje, drąży interesujące ją tematy i nie widzi końca ogromu wiedzy, jaką jeszcze może zdobyć. Napawa ją to chęcią do jeszcze bardziej wzmożonej pracy oraz… chęcią życia. Gwarancja motywacji na szkoleniu!

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Marketing internetowy
5 (100%) 3 votes