mobile logo

szkolenie AdWords skuteczne kampanie reklamowe i promocja w internecie

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Czy wiesz, że Google AdWords to nie tylko kampanie tekstowe pojawiające się bezpośrednio w wyszukiwarce. Kampanie płatne to także kampanie displayowe (banery) w Sieci Partnerów Google. Partnerami takimi są m.in. YouTube, Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl itd. Dzięki narzędziom Google możesz samodzielnie stworzyć bannery, wykreować strategię i uruchomić kampanie graficzną. Możesz również promować reklamy video np. na YouTube. Swoje komunikaty oczywiście możesz kierować również na aplikacje, czy urządzenia mobilne. Chcesz więcej? Zacznij podążać za użytkownikami, którzy odwiedzili serwis w sposób nieinwazyjny i bardzo przyjazny, z wykorzystaniem remarketingu. Jesteś w stanie dodatkowo reklamować listy swoich produktów w zakupach Google, które niczym porównywarki pokażą bezpośrednio w wynikach wyszukiwania twoje produkty wraz z ceną, zdjęciem i opisem. O reszcie możliwości dowiesz się bezpośrednio na szkoleniu! Pomożemy Ci zaplanować kampanie tak, aby były budżetowe, trafne i skuteczne. Przekażemy praktyczną, podstawową wiedzę z zakresu AdWords, abyś krok po kroku zrozumiał, jakie zasady panują w tym systemie oraz abyś zaczął samodzielnie konfigurować skuteczne kampanie. Wiedza przekazana przez z nas z pewnością będzie przystępna i uporządkuje początkującemu reklamodawcy narzędzie do tego stopnia, że prowadzenie i kontrola kampanii staną się wyjątkowo prosta.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • poznasz program AdWords
  • dowiesz się, jakie pełne możliwości dają kampanie Google AdWords;
  • zdobędziesz wiedzę pozwalającą na samodzielne kreowanie i emisję kampanii;
  • będziesz tworzył chwytliwe teksty reklamowe i prawidłowo dobierzesz słowa kluczowe;
  • poznasz dobre praktyki w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych;
  • będziesz pracował nad optymalizacją kosztów kampanii i zwiększeniem ROI.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • jak interpretować statystyki kampanii?
  • jak dopasować formy promocji do mojej branży?
  • jak analizować wyniki kampanii?
  • co oznacza CPC, bądź CPM?
  • jakie różnice są pomiędzy Google AdWords, a Google Analytics?
  • jak weryfikować prace agencji SEM?
  • zakupy Google, jak to działa?
  • co to jest remarketing, jak to działa?

Metodologia i prognozowany czas

  • 3 godziny: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, przykłady;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków;
  • 30 minut: dyskusja, wymiana doświadczeń, pytania i odpowiedzi.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • zdobycie nowych klientów;
  • zwiększenie zasięgu promocji;
  • oszczędności wynikające z poprawnej optymalizacji kampanii;
  • oszczędności wynikające z outsourcingu.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • będziesz mógł zacząć korzystać z narzędzia Google AdWords;
  • poprawisz efektywność swoich działań w Sieci;
  • zdobędziesz wiele praktycznych wskazówek z prowadzenia kampanii;
  • zoptymalizujesz budżet na kampanie;
  • będziesz w stanie skutecznie oceniać działania agencji SEM;
  • uzyskasz podstawową pomoc w drodze do zdobycia certyfikatu Google AdWords IQ.

dla kogo stanowiska

  • właścicieli firm, witryn, sklepów internetowych;
  • specjalistów do spraw digital, PR, marketingu;
  • firmom i osobom chcącym samodzielnie prowadzić kampanie AdWords;
  • firmom delegującym i chcącym kontrolować działania agencji SEM;
  • osób początkujących i raczkujących z reklamą w Google;
  • obecnych i przyszłych specjalistów SEM.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Google Adwords
5 (100%) 1 vote