mobile logo

szkolenie Google Analytics analityka internetowa i statystyki strony

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Czy zdawaliście sobie sprawę z tego, iż statystyki strony Google Analytics, ze względu na ich wysoką ocenę, są uznawane za najpopularniejsze i najbardziej polecane na rynku? Są też bezpłatne i traktowane jako baza, standard dla każdej witryny. Są również bezbłędne w przekazywaniu informacji, … ale tylko wtedy, jeśli wiemy gdzie ich szukać oraz jak odpowiednio interpretować zwrócone wyniki. Czy wiedzieliście również, iż dostępne jest tam ponad 80 raportów, które można zestawiać ze sobą, porównywać? Oczywiście poza ich analizą, kluczowym aspektem jest wyciąganie z nich odpowiednich wniosków. Dokładnie – wyciągać te kluczowe dla biznesu informacje, które bardzo często nie są w ogóle uwzględniane przy dalszym rozwoju firmy. Jest to z pewnością gigantyczna strata dla każdego z przedsiębiorców, który dotychczas nie zagłębiał się w analitykę webową. Obecnie każda firma chcąca pozyskiwać klientów online i podejmować kluczowe dla dalszego rozwoju decyzje, powinna pozyskać niezbędną wiedzę z tego zakresu. Wyniki danych i raportów pozyskiwane za pomocą Google Analytics można z powodzeniem przełożyć na strategiczne korzyści i dodatkowe zyski dla firmy. Nie pozwól sobie na to, aby w dalszym ciągu marnować budżet na nieefektywne kampanie online przez swoją niewiedzę. Niech statystyki strony staną się jednym z kluczowych narzędzi analitycznych w firmie i zostaną uwzględnione w dalszym planowaniu rozwoju firmy.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • poznasz definicje, znaczenie i przeznaczenie wszystkich parametrów statystyk Google Analytics;
  • będziesz interpretował zgromadzone dane dostarczone przez narzędzie;
  • otrzymasz propozycje wykorzystania danych w praktyce, informacje na temat ich odpowiedniej konfiguracji;
  • zrozumiesz statystyki Google w kontekście podejmowania strategicznych dla firmy decyzji;
  • dopasujesz witrynę do oczekiwań i celów firmy;
  • będziesz wykorzystywał to narzędzie do zwiększenia zysków serwisu;
  • poprawisz i usprawnisz witrynę;
  • będziesz miał kontrolę nad kampaniami online.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • jak interpretować parametry statystyk?
  • jaka jest różnica między odrzuceniami, porzuceniami, a wyjściem?
  • jak ustawiać odpowiednie cele?
  • jak najlepiej zmierzyć konwersję?
  • jak połączyć konto z GSC oraz Google Adwords z Google Analytics?
  • jak wykorzystać dane z Google Analytics do działań SEM?
  • jak przygotować raporty niestandardowe?
  • co to jest ROI?
  • jak dopasować dane statystyczne do twojego biznesu?

Metodologia i prognozowany czas

  • 3 godziny: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, przykłady;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków;
  • 30 minut: dyskusja, wymiana doświadczeń, pytania i odpowiedzi.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • usprawnienie procesów biznesowych realizowanych przez witrynę;
  • skuteczniej prowadzone działania marketingowe w Sieci;
  • efektywniejszą realizację kampanii;
  • umiejętne ocenianie działań agencji SEM;
  • oszczędności wynikające z outsourcingu.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • pozyskasz specjalistyczną wiedzę z zakresu z najpopularniejszych na rynku statystyk na rynku internetowego giganta z Mountain View;
  • będziesz wiedział jak efektywnie mierzyć skuteczność działań marketingowych;
  • nauczysz się jak mierzyć skuteczność witryny;
  • uzyskasz podstawową pomoc w drodze do zdobycia certyfikatu Google Analytics IQ.

dla kogostanowiska

  • właścicieli sklepów internetowych, firm;
  • specjalistów do spraw digital, PR, marketingu; promocji; Internetu; e-commerce;
  • firm delegujących działania promocyjne różnym agencjom SEM;
  • osób rozważających i prowadzących własną działalność w Internecie;
  • osób chcących poprawić efektywność prowadzonych działań w Sieci;
  • studentów oraz osób kreujących swoją ścieżkę karierę w kierunku e-marketingu i chcących znaleźć pracę w tym obszarze.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Google Analytics
5 (100%) 3 votes