mobile logo

SEM - marketing internetowy w wyszukiwarkach szkolenie ze skutecznej reklamy w internecie

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Obecnie wiedzieć, to być. Oferowane szkolenie to kierowane wprowadzenie w meandry marketingu internetowego i zdobycie wiedzy, która pozwoli dorównywać bądź zyskiwać przewagę nad innymi firmami z konkurencji. Mocno identyfikujemy się ze sformułowaniem: „Jeśli nie ma Cię w Google, nie istniejesz”. Nie pozwól, abyś nie istniał jako przedsiębiorca, blogger, czy właściciel sklepu internetowego. Zdobądź wiedzę z zakresu marketingu w wyszukiwarkach przedstawioną przez wieloletniego specjalistę z tego zakresu. Zrozum, czym jest pozycjonowanie stron, płatne kampanie reklamowe Google Adwords w wyszukiwarkach i jakie zestawy słów oraz strategie obierać, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Podpowiemy również, jak optymalizować strategie promocji w Sieci, jak wykonać audyt SEO. Dzięki temu szkoleniu będziesz bardziej świadom, jak powinieneś rozwijać stronę internetową oraz robić „szum” wokół niej, aby pozyskać nowych klientów. Podpowiemy jak zarządzać tekstem i kreować strategie Content Marketingu, opowiemy również o kilku narzędziach Google przydatnych w skutecznym e-marketingu. Poza wiedzą skupioną na zakresie marketingu w wyszukiwarkach, powiemy także kilka słów na temat Social Media oraz pokażemy, jak kształtują się obecne trendy w marketingu internetowym. Z uwagi na fakt, iż e-marketing to najtańsza i najbardziej mierzalna forma reklamy, to szkolenie w pigułce jest idealne dla każdej wielkości firmy i różnego typu specjalistów oraz osób w przyszłości pragnących pracować w zakresie obszaru marketingu online. Dzięki nam będziecie podejmować trafne i profesjonalne decyzje z tego zakresu i zaczniecie umiejętnie kreować strategię promocji witryny w Sieci.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • posiądziesz niezbędną wiedzę z zakresu działań promocyjnych w wyszukiwarkach internetowych;
  • będziesz umiał skonstruować optymalną strategię promocji online;
  • poczujesz się pewnie w tematyce marketingu internetowego;
  • zaczniesz posługiwać się różnymi narzędziami optymalizującymi pracę w zakresie marketingu internetowego;
  • będziesz czerpał korzyści z najefektywniejszej formy promocji;
  • zaczniesz uwzględniać e-marketing w strategii promocji;
  • będziesz wiedział, jak zawierać korzystne umowy z agencjami;
  • będziesz wiedział, jak kontrolować i oceniać działania agencji.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • czym jest pozycjonowanie?
  • co to jest Content Marketing?
  • jak powinienem rozwijać swoją stronę internetową?
  • jak pracują agencje SEO?
  • czy lepiej zainwestować w pozycjonowanie, czy w AdWords?
  • jak długo trwa pozycjonowanie witryny?
  • jak przygotować odpowiednią strategię pozycjonowania?
  • jak weryfikować działania agencji SEO?
  • czy samodzielnie jestem w stanie wypromować swoją witrynę?
  • czy warto i jak powinno się prowadzić kampanie w sieci?

Metodologia i prognozowany czas

  • 3 godziny: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, przykłady;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków;
  • 30 minut: dyskusja, wymiana doświadczeń, pytania i odpowiedzi.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • wiarygodną i silną pozycję w Google;
  • możliwość pozyskania większego ruchu na witrynie;
  • zwiększenie zasięgu komunikacji poprzez wszechobecność w Sieci;
  • oszczędności wynikające z wiedzy i samodzielnej realizacji części działań.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • dowiesz się wszystkiego na temat skutecznych technik marketingu w wyszukiwarkach;
  • poznasz przydatne narzędzia Google, które będziesz mógł wykorzystać w praktyce;
  • nauczysz się skutecznie ulepszać witrynę pod katem użytkownika i algorytmów Google;
  • będziesz efektywniej planować budżety na reklamę w sieci,
  • zaznaczysz skutecznie swoją obecność w Internecie;
  • zdobędziesz niezbędną wiedzę do bycia specjalistą z zakresu e-marketingu
  • nauczysz się konstruowania skutecznych kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
  • zobaczysz, jak analizować wyniki i planować kampanie reklamowe,

dla kogo stanowiska

  • właścicieli sklepów internetowych, firm;
  • specjalistów do spraw digital, PR, marketingu; promocji; Internetu; e-commerce;
  • firm delegującym działania promocyjne różnym agencjom SEM;
  • osób rozważających i prowadzących własną działalność w Internecie;
  • osób chcących poprawić efektywność prowadzonych działań w Sieci;
  • studentów oraz osób kreujących swoją ścieżkę karierę w kierunku e-marketingu i chcących znaleźć pracę w tym obszarze.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Plan szkolenia sprawdź zanim się spotkamy

20 % czasu szkolenia

Informacje podstawowe:

  1. Wprowadzenie do SEM
    1. Popularność Internetu na świecie i w Polsce;
    2. Udział wyszukiwarek na świecie;
    3. Nowoczesne media;
    4. Wprowadzenie do Google;
    5. Wydatki na reklamę online.
  2. Czym jest SEM?
    1. Wyjaśnienie pojęć związanych z SEM;
    2. Skąd czerpiemy ruch na serwisie internetowym?
    3. W jaki sposób pokazać się w wyszukiwarce?
    4. Metody promocji w wyszukiwarkach;
    5. Kreowanie profesjonalnej strategii SEM;
    6. Odpowiedni dobór słów kluczowych;
    7. Jak generować wartościowy ruch na witrynie?
80 % czasu szkolenia

Informacje rozszerzone:

  1. SEO – Pozycjonowanie
    1. Zrozumieć funkcjonowanie wyszukiwarki Google;
    2. Najpopularniejsze algorytmy Google;
    3. Czym jest SEO?
    4. Działania on-site oraz off-site;
    5. Proces pozycjonowania;
    6. Podstawy związane z optymalizacją i pozycjonowaniem strony;
    7. Materiały poszerzające informacje z zakresu pozycjonowania;
    8. Dobre praktyki SEO.
  2. Google AdWords – kampanie linków sponsorowanych
    1. Możliwości kampanii AdWords;
    2. Zalety AdWords;
    3. Geolokalizacja;
    4. Remarketing;
    5. Zakupy Google;
    6. AdWords na smartfony;
  3. Google Analytics – wprowadzenie
    1. Analityka internetowa – omówienie;
    2. Wprowadzenie do statystyk Google Analytics;
    3. Najważniejsze wskaźniki Google Analytics.

Miejsce szkoleń ścisłe centrum


Anspire
Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań, Wielkopolska.
+48 503 555 353

Szkolenia indywidualne dla Firm organizowane mogą być w ich siedzibach, bądź wcześniej ustalonej lokalizacji.

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Sprawdź inne szkolenia, które podniosą Twoje kompetencje

Szkolenia Anspire Ilość szkoleń w miesiącu Czas trwania Maks. ilość osób Poziom szkolenia
Szkolenie z obsługi klienta biznesowego 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z obsługi reklamacji i trudnych klientów 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z negocjacji i technik sprzedaży 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z metod finalizacji transakcji 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z Google Analytics 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z Google Adwords 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie SEM - marketing w wyszukiwarkach 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z pokonywania stresu 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie motywacyjne 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z organizacji czasu pracy 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z radzenia sobie z niepowodzeniami 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z wyróżniania się w zespole 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z kreatywności 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
SEM – marketing w wyszukiwarkach
5 (100%) 1 vote