mobile logo

Profesjonalna obsługa klienta szkolenia dzięki którym zjednasz partnera

Dlaczego warto odbyć ten cykl szkoleń?

Szkolenia z obsługi klienta mają na celu stałe podnoszenie kompetencji pracowników opiekujących się klientami firmy. Wiedza ta ma ułatwić sprawowanie obsługi na najwyższym poziomie. Nasi kursanci będą umiejętnie dosprzedawać i doposażać kolejne usługi / produkty oraz sprawnie i szybko realizować reklamacje i wykluczać „nieznośne” tematy. Pozwoli to na większe poczucie radości ze skutecznie wykonywanej pracy oraz lepsze wyniki, przekładające się na premie!

osobista satysfakcja z pracy
możliwość rozwoju i wykreowania się na prawdziwego specjalistę
możliwość wyróżnienia się w zespole
lepsza skuteczność działania dzięki praktycznej wiedzy
dobre relacje z partnerami
większe premie sprzedażowe
 Korzyści dla firm oraz korzyści dla uczestników szkoleń w Anspire
wykwalifikowany zespół
zyskanie pracodawcy w oczach pracowników
skuteczniejsze, tańsze i szybsze wdrażanie pracowników
stały, zgrany zespół pracowników
lojalni klienci
większy przychód z obecnych klientów

szkolenia stałe w ramach cyklu: obsługa klienta

Profesjonalna obsługa

zobacz opis szkolenia

Reklamacje i trudni klienci

zobacz opis szkolenia

DLA KOGO? przykładowe profile

Jesteś pracownikiem firmy, która zainwestowała w szkolenia z zakresu obsługi klienta, a nie do końca czujesz się dobrze w tematach związanych z szybkim rozwiązaniem reklamacji. Tematy ciążą Ci na sercu i potrzebujesz doradztwa, aby sprawnie, rzeczowo, a przede wszystkim skutecznie zamykać reklamacje. Chcesz dowiedzieć się, jak zapobiegać pojawianiu się kolejnych w przyszłości. Korzystasz głównie z tych zakresów szkoleń, które odpowiadają Twoim potrzebom.

 Pracownik rozwijający swoje umiejętności
 Pracownik, który chce się rozwijać i poszerzać horyzonty

Jesteś osobą świeżo zatrudnioną na stanowisku pracownika działu obsługi klienta. Aby wyróżnić się przed pracodawcą i od samego początku zatrudnienia kierować swoją karierą w kierunku pełnego rozwoju, zapisujesz się na nasze kursy. W całości pozwolą one na poznanie, nie tylko dobrych praktyk, ale licznych case study’s, które pozwolą na ćwiczenia przed pracą na „żywym organizmie”. Dzięki temu będziesz pracownikiem pewniejszym siebie oraz skuteczniejszym od pierwszych dni pracy.

Czy jeśli nie pracujesz i nie planujesz pracy w temacie obsługi klienta, czy przekazywane techniki okażą się przydatne? W przypadku, gdy jesteś konsumentem i zakupujesz dany produkt warto pamiętać, iż każdą kwestię możesz negocjować. W związku z powyższym warto mieć świadomość, jak prowadzić negocjacje, jak domagać się lepszej obsługi od drugiej strony. Z obsługą mamy do czynienia w każdej chwili w naszym codziennym życiu. Aby wymagać, trzeba znać standardy.

 Pracownik stale polepszający siebie

założenia cyklicznych szkoleń

Zapewne niejednokrotnie spotkałeś się z niemiłą obsługą, bądź niekompetentnym pracownikiem. A może nie tyle sam się spotkałeś z taką sytuacją, ale właśnie zostałeś postawiony przed ambitnym zadaniem – obsługiwać klientów tak, aby zminimalizować ewentualne wypowiedzenia, reklamacje, zwroty, sygnały niezadowolenia. Jak prawidłowo obsługiwać klientów, aby byli zadowoleni? Właśnie tutaj pomożemy Ci w utrzymaniu wysokiego poziomu obsługi.

Jaką wiedzę zdobędziesz po szkoleniach?

Będziesz biegły i pewny siebie w kontaktach z  klientem. Pozwoli to uzyskać większą skuteczność w działaniu oraz czerpać czystą przyjemność z pracy. Po cyklu szkoleń z zakresu obsługi  klienta uczestnicy z powodzeniem odpowiedzą na pytania:

  • Czym jest skuteczny upselling i crosselling?
  • Jak być asertywnym w rozmowach z klientami?
  • Jak sprawnie realizować reklamację?
  • Jak zyskiwać lojalność klienta?
  • Jak zapobiegać wpływaniu reklamacji?
  • Jak zmienić decyzję klientów, którzy chcą zakończyć współpracę?
  • Jak zaplanować opiekę nad klientami?
  • Jak budować więzi z klientami?

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Prowadzący poznaj nas przed szkoleniem

 Anna Wojciechowska

Anna Wojciechowska – założyciel Anspire, certyfikowany specjalista z zakresu Google Analytics oraz Google AdWords. Prywatnie fanka piłki siatkowej, biegania, snowboardu z wielką nadzieją na praktykę z zakresu surfingu. Siedmioletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży, obsługi i współpracy z klientami m.in. poprzez prowadzenie dla nich szkoleń, połączone z wiedzą biznesową z zakresu marketingu, skłoniło ją do podjęcia się wyzwania założenia własnej firmy. Kierując się ideą: „jeśli kochasz to co robisz, to robisz to najlepiej i nic nie jest w stanie Cię powstrzymać”, każdego dnia czerpie radość z wdrażania, dzielenia się wiedzą, ćwiczeń z przyszłymi specjalistami w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, e-marketingu. Stale podwyższa swoje kwalifikacje, drąży interesujące ją tematy i nie widzi końca ogromu wiedzy, jaką jeszcze może zdobyć. Napawa ją to chęcią do jeszcze bardziej wzmożonej pracy oraz… chęcią życia. Gwarancja motywacji na szkoleniu!

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

co to jest obsługa klienta zasady obsługi klienta telefoniczna obsługa klienta szkolenie obsługa klienta obsługa klienta zasady obsługa klientów
obsługa klienta szkolenie techniki obsługi klienta zasady profesjonalnej obsługi klienta szkolenia obsługa klienta obsługa klienta standardy szkolenie profesjonalna obsługa klienta
szkolenie z obsługi klienta strategia obsługi klienta obsługa trudnego klienta szkolenie profesjonalna obsługa obsługa klienta szkolenia profesjonalna obsługa klienta szkolenie
obsługa trudnego klienta kurs obsługi klienta dialog obsługa klienta obsługa klienta biznesowego obsługa klienta przez telefon szkolenia z obsługi klienta
Obsługa klienta
5 (100%) 1 vote