mobile logo

profesjonalna obsługa klienta biznesowego szkolenie z zasad, technik i standardów obsługi

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Na tym szkoleniu omówimy konkretne zagadnienia dotyczące podstaw poprawnej komunikacji z pozyskanym klientem biznesowym, przede wszystkim w kontakcie telefonicznym. To właśnie obsługa klienta dodaje skrzydeł i prowadzi firmy do rozwoju. Podpowiemy jak należy budować relacje z klientem, żeby jego potrzeby zostały zrozumiane i chciał powracać do współpracy z firmą. Przedstawimy kilka podstawowych zwrotów, słownictwo oraz techniki, które pozwolą na sprawne i szybkie zdobycie pozycji specjalisty, któremu można powierzyć obsługę oraz go polecać. Klient zadowolony to klient, który czuje się doceniony, jak również, wiedzący, że jego cele i potrzeby stawiane są na pierwszym miejscu. Jednocześnie zwrócimy uwagę na to, jak radzić sobie z emocjami klienta w kontakcie bezpośrednim i pomożemy realnie zmniejszyć liczbę wypowiedzeń oraz reklamacji.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • poznasz różne typy osobowości klientów;
  • nabędziesz umiejętność skutecznego posługiwania się telefonem w codziennej pracy z klientami oraz będziesz odpowiednio przygotowany do bezpośredniej obsługi klienta;
  • będziesz w stanie umiejętnie dopasowywać do swoich indywidualnych możliwości, zdobytą wiedzę na temat technik i narzędzi wykorzystywanych do obsługi klienta;
  • wykreujesz siebie, jako pracownika wyróżniającego się na tle innych kompetencją, profesjonalizmem i postawą prokliencką;
  • nauczysz się jak przygotowywać się do rozmowy, poznasz etapy rozmowy oraz nauczysz się zdobywać informacje o kliencie i stosować język korzyści;
  • dowiesz się jak  uniknąć błędów w obsłudze, a jakie metody stosować, aby doprowadzać do porozumienia;
  • zdobędziesz uznanie partnerów, ich rekomendacje oraz zbudujesz trwałe i pozytywne relacje biznesowe.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • w jaki sposób mam zyskać przychylność partnera?
  • jak dojść z pozycji sprzedawcy do doradcy?
  • w jaki sposób mogę pomóc klientowi realizować jego cele oraz własne?
  • jak często powinienem angażować się w kontakty ze swoimi klientami?
  • w jaki sposób budować lojalną sieć partnerów?
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • wzrost jakości obsługi klientów firmy;
  • mniejsza liczba negatywnych sygnałów t.j. reklamacje i wypowiedzenia;
  • zbudowanie lojalności klientów;
  • zwiększenie wydajności pracy w działach obsługi;
  • mniejsze rozproszenie pracy wynikającej ze zmniejszenia liczby negatywnych sygnałów;
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • umiejętne reagowanie w trudnych sytuacjach;
  • rozwój umiejętności związanych z rozpoznaniem potrzeb;
  • profesjonalizm i pewność w rozmowach z klientami;
  • budowanie profesjonalnego wizerunku wewnątrz firmy oraz wśród klientów;
  • kontrolowane prowadzenie rozmów z klientami;
  • budowanie długofalowych relacji z klientami.

dla kogo stanowiska

  • specjaliści z działów marketingu, sprzedaży;
  • pracownicy działów obsługi klienta oraz reklamacji/wypowiedzeń;
  • właściciele firm;
  • menedżerowie, team leaderzy zespołów.

Metodologia i prognozowany czas

  • 2 godziny: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, scenki;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków;
  • 30 minut: dyskusja, wymiana doświadczeń, pytania i odpowiedzi.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Plan szkolenia sprawdź zanim się spotkamy

35 % czasu szkolenia

Informacje podstawowe:

  1. Telefoniczna obsługa klienta
    1. Korzyści przemawiające za obsługą przez telefon;
    2. Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej z obecnym klientem?
    3. Jak dostosować się do rozmówcy?
    4. Dobre praktyki związane z obsługą przez telefon.
  2. Profesjonalna obsługa klienta
    1. Wprowadzenie do obsługi klienta biznesowego;
    2. Rola obsługi klienta we współczesnym biznesie;
    3. Postawa pracownika działu obsługi klienta;
    4. Czego oczekują klienci po zakupie produktu/usługi?
    5. Etapy rozmowy obsługowej.

Liczne ćwiczenia, praca grupowa i warsztatowa oraz case study.

65 % czasu szkolenia

Informacje rozszerzone:

  1. Sposoby na budowanie lojalności klienta
    1. Przygotowanie się do prawidłowej obsługi, jako jeden z niezbędnych elementów etapów rozmowy;
    2. Postawa pro-klientowska;
    3. Rozpoznawanie prawdziwych potrzeb klienta;
    4. Techniki wpływające na zwiększenie jakości rozmów obsługowych;
    5. Jak zbudować prawdziwe relacje z klientem?
    6. Sposoby na zwiększenie lojalności partneró
    7. Cross-selling i up-selling, jako efekt uboczny dobrej obsługi.
  2. Nowoczesne podejście do obsługi klienta
    1. „Y” – nowe pokolenie na rynku pracy;
    2. Internet, który determinuje zmiany w obsłudze klienta;
    3. Cechy nowych form i możliwości obsługi klienta;
    4. Social Media, a obsługa klienta;
    5. Efekt WOW jako narzędzie wyróżnienia się na rynku oraz sposób na budowanie lojalności i utrzymanie klienta.

Miejsce szkoleń ścisłe centrum


Anspire
Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań, Wielkopolska.
+48 503 555 353

Szkolenia indywidualne dla Firm organizowane mogą być w ich siedzibach, bądź wcześniej ustalonej lokalizacji.

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Sprawdź inne szkolenia, które podniosą Twoje kompetencje

Szkolenia Anspire Ilość szkoleń w miesiącu Czas trwania Maks. ilość osób Poziom szkolenia
Szkolenie z obsługi klienta biznesowego 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z obsługi reklamacji i trudnych klientów 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z negocjacji i technik sprzedaży 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z metod finalizacji transakcji 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z Google Analytics 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z Google Adwords 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie SEM - marketing w wyszukiwarkach 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z pokonywania stresu 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie motywacyjne 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z organizacji czasu pracy 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z radzenia sobie z niepowodzeniami 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z wyróżniania się w zespole 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z kreatywności 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Profesjonalna obsługa klienta
5 (100%) 5 votes