mobile logo

cechy dobrego lidera zespołu szkolenie z planowania kariery zawodowej

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Jeśli czujesz się niedoceniony i ograniczony, czas na zmiany. Szkolenie to ma pomóc Ci pokazać innym, na co Cię stać. Pokażemy kilka sprawdzonych metod na wyróżnienie się spośród innych osób. Podpowiemy, jak sygnalizować to, że jest się dobrym i zostać zauważonym. Sprowadzimy również na ziemię „marzycieli”, którzy nie posiadają podstawowych kompetencji, które lider mieć musi i zachęcimy do ich zdobycia. Pokażemy obszary, którymi warto, abyś się zainteresował i rozwijał, otworzymy oczy na nowe możliwości i rozszerzymy horyzonty.  Po naszym szkoleniu nobierzesz kierunek ku byciu liderem i będziesz dążył do upragnionego celu.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • poznasz sprawdzone techniki pomagające w „wybiciu się”;
  • będziesz wiedział, jakie cechy rozwijać i wzmacniać;
  • zaczniesz planować swoją karierę;
  • zaczniesz wydobywać swoje najlepsze cechy i umiejętności;
  • zobaczysz przykłady praktyków, którzy dochodzili do swoich obecnych stanowisk;
  • zainspirujesz się do kreowania siebie, jako lidera.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • czego nie robić, jeśli chce się wyróżnić w zespole?
  • w jaki sposób sygnalizować chęć awansu?
  • jak mogę bardziej podnieść swoją pozycję w grupie?
  • czy wiek i doświadczenie mają znaczenie?
  • jak mogę lepiej wypaść na rozmowie rekrutacyjnej?
  • czy nadaję się na lidera?
  • dlaczego inni mnie nie doceniają?
  • jak mogę odważniej prezentować swoje umiejętności?

Metodologia i prognozowany czas

  • 1 godzina: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, przykłady;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków, dyskusja.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • budowanie wizerunku firmy innowacyjnej i kreatywnej;
  • zwiększenie jakości pracy, obsługi klientów;
  • wyłanianie się nowych liderów w firmie;
  • emloyer branding;
  • zwiększenie przewagi konkurencyjnej.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • zyskasz większą pewność siebie;
  • zyskasz charyzmę;
  • zaczniesz bardziej wierzyć w siebie i staniesz się przekonywujący;
  • zwiększysz szanse na awans oraz otwarcie nowej ścieżki kariery;
  • twoja codzienność nabierze klarownego celu, drogowskazu;
  • będziesz mocniej identyfikował się z powierzonymi zadaniami;
  • zyskasz większą satysfakcję z codziennej pracy;
  • będziesz motywował współpracowników do działania;
  • będziesz bardziej aktywny i komunikatywny.

dla kogo stanowiska

  • pracowników różnych pionów oraz na różnych stanowiskach;
  • każdego, kto chce się wyróżnić;
  • osoby potrzebujące wsparcia w tym, aby docenić swoją wartość;
  • każdego, kto czuje, iż jego umiejętności przewyższają obecną pozycję;
  • osoby nieśmiałe, które chcą wyjść z ukrycia;
  • osoby ambitne, chcące dążyć do realizacji swoich celów.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Liderowanie w zespole
5 (100%) 2 votes