mobile logo

zarządzanie czasem pracy szkolenie ze skutecznej organizacji i efektywnego planowania

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Każdy z nas ma coraz więcej „na głowie”. Współcześnie, zarówno w pracy, jak i poza nią trzeba pamiętać o coraz większej ilości koniecznych zadań do wykonania. Wynika to z dużej różnorodności opcji, alternatyw i możliwości, jakie daje nam codzienny świat. Na ratunek przychodzi organizacja czasu, która wprowadza ład, porządek w cały dzień pozwalając Ci na wykonanie wszystkiego w odpowiednim tempie, bez konieczności dokładania sobie dodatkowych stresów. Jednocześnie organizacja czasu pracy jest jednym z determinantów sukcesu oraz lepszej efektywności. Dzięki organizacji możemy zdziałać znacznie więcej w tym samym czasie! Jeśli chcesz zyskiwać więcej, sprzedawać więcej, wykonywać zadania na czas, nie stresować się deadline’ami, to skorzystaj z tego szkolenia, które przybliży Cię do tego celu.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • zapanujesz nad swoją pracą i organizacją wszystkich zadań;
  • skrócisz czas potrzebny na wykonanie różnych czynności;
  • doprowadzisz do perfekcji swój dzień pracy;
  • dzięki przewidywalności i planu odzyskasz spokój ducha;
  • poczucie paniki z napiętrzających się zadań stanie Ci się obce;
  • będziesz miał więcej czasu na siebie;
  • lepiej oddzielisz pracę zawodową od życia prywatnego dzięki dotrzymywanych terminów;
  • będziesz wykonywał zadania szybciej, lepiej, skuteczniej.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • w jaki sposób wykonywać powierzone mi zadania?
  • jak mogę „wyrabiać się” w 8 godzin?
  • czy można uporządkować sobie natłok zadań?
  • czy mogę stwierdzić, kiedy mam za dużo zadań, a kiedy źle się organizuję?
  • czy są sprawdzone metody na organizację dnia pracy?
  • jak uniknąć spóźnień w przypadku przydzielonych terminów?

Metodologia i prognozowany czas

  • 1 godzina: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, przykłady;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków, dyskusja.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • zwiększenie wydajności pracowników;
  • dotrzymywanie deadlinów klientów;
  • zmniejszenie poziomu stresu i napięcia w zespole;
  • większa lojalność pracowników i zadowolenie z pracy;
  • możliwość realizacji większej ilości zleceń;
  • zwiększenie się samodyscypliny pracowników.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • zaczniesz szybciej osiągać cele biznesowe i prywatne;
  • będziesz miał kontrola nad zadaniami;
  • zdobędziesz dodatkowy czas na kreatywne zadania i pomysły;
  • pozbędziesz się złych nawyków;
  • zmniejszysz napięcie i stres w pracy i życiu prywatnym;
  • zwiększysz szanse na rozwój, wyróżniając się poprawną organizacją.

dla kogo stanowiska

  • pracowników różnych działów;
  • szczególnie tych, których zadania mają deadline’y;
  • osób, które czują, iż mają zbyt dużo obowiązków;
  • tych, którzy nie potrafią zapanować nad czasem;
  • osoby na stanowiskach kierowniczych, odpowiadających za dużą liczbę zróżnicowanych zadań.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Organizacja czasu pracy
5 (100%) 1 vote