mobile logo

radzenie sobie z niepowodzeniami szkolenie z pozytywnego podejścia do porażek

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Życie nie jest usłane różami. A szkoda, bo wyglądałoby to nieźle! Napotykamy na swojej drodze masę przeciwności, rzadko kiedy codziennie sprawy idą po naszej myśli. Każdego dnia można powiedzieć, że „walczymy” ze światem. W pracy, często również napotykamy na masę niepowodzeń: to w transakcjach z klientem, to w rozmowach z przełożonymi, to ze swoimi współpracownikami. Jak sobie z tym radzić? Czy tylko Ciebie dotyka ta ciągła niesprawiedliwość? Jak nie poddać się poczuciu bezsilności, a raczej wychodzić z opresji silniejszym i mocniejszym? Powiemy na szkoleniu, jak tego osiągnąć. Wielokrotnie radziliśmy sobie z niepowodzeniami i te zmagania pomogły nam wykształcić skuteczne schematy. Praktyka poparta z wiedzą pozwoliła nam na przygotowanie inspirującego i podnoszącego na duchu szkolenia, które pozwoli w przyszłości uczestnikom nabrać dobrych nawyków i sprawić, że każde niepowodzenie zwiększy naszą determinację, wzmocni i sprawi, że będziemy silniejsi o doświadczenia, a nie osłabieni.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • wzmocnisz się w sytuacjach kryzysowych;
  • będziesz przygotowany na wypadek porażki;
  • umiejętnie zneutralizujesz niepowodzenia;
  • przestaniesz utożsamiać się z porażkami;
  • zrozumiesz, iż niepowodzenia są na porządku dziennym;
  • staniesz się silniejszy i bardziej zmotywowany;
  • już nigdy niepowodzenie nie spowoduje, że będziesz sparaliżowany;
  • będziesz umiał pozostawić porażki za sobą i skupisz się na sukcesach;
  • zaczniesz dziękować za doświadczenia nabyte na niepowodzeniach.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • czy można stać się silnym?
  • jak inni radzą sobie z niepowodzeniami?
  • w jaki sposób mogę się wzmocnić?
  • czy to normalne, że ciężko radzę sobie z porażkami?
  • czy mam rację myśląc, iż niepowodzenia dosięgają tylko i wyłącznie mnie?

Metodologia i prognozowany czas

  • 1 godzina: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, przykłady;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków, dyskusja.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • bardziej zmotywowany i doświadczony zespół;
  • większa determinacja do współpracy z firmą w sytuacjach kryzysowych;
  • bardziej wydajni i efektywni pracownicy;
  • szybsze i tańsze wdrożenie niedoświadczonych pracowników;
  • employer branding;
  • poprawa wizerunku firmy na rynku.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • zwiększysz odporność na niepowodzenia;
  • będziesz miał lepsze nastawienie do wykonywanych zadań;
  • przestaniesz się utożsamiać się z porażką;
  • zwiększysz umiejętności oddzielania pracy od życia osobistego;
  • nabierzesz umiejętność wyciągania wniosków i nauki na błędach;
  • zwiększysz swoją motywację oraz poprawisz sobie nastrój.

dla kogo stanowiska

  • pracowników różnych pionów oraz na różnych stanowiskach;
  • każdego, w którego pracę wpisane jest mierzenie się z porażkami (szczególnie sprzedawców, handlowców);
  • osoby potrzebujące permanentnej siły do pokonywania porażek;
  • każdego, kto czuje, iż niepowodzenia go przerastają;
  • osoby chcące jeszcze lepiej zarządzać niepowodzeniami i zwiększyć umiejętności w zakresie radzenia sobie z porażkami;
  • osoby poszukujące pracy, studentów, osób na początku kariery.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Radzenie sobie z niepowodzeniami
5 (100%) 2 votes