mobile logo

stres w pracy szkolenie z radzenie sobie ze stresem i emocjami

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Stres towarzyszy nam coraz częściej. Dotyczy krótkich deadline’ów projektów, konieczności wystąpień publicznych, czy to podczas spotkań biznesowych, prelekcji, prezentacji, spotkań networkingowych, konferencji itp. Powody można mnożyć na pęczki! Zatem, jak radzić sobie ze stresem, a nie go unikać, bo umówmy się … każdy czasem się stresuje i nie zmienimy sytuacji, które stres wywołują. Pomożemy na tym szkoleniu w umiejętnym radzeniu sobie z nim. Dzięki temu spotkaniu stres będzie dla Ciebie przyjacielem i zaczniesz go traktować, jako dreszcz emocji. Zmienisz swoją percepcję i nastawienie do sytuacji stresogennych, będziesz starać się stres oswoić dzięki poznaniu kilku ciekawych technik z tym związanych.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • zaczniesz wpływać na sytuacje stresogenne;
  • zmienisz percepcję w pojmowaniu stresu;
  • będziesz lepiej panował nad stresem;
  • poznasz różne techniki radzenia sobie ze stresem;
  • zmniejszysz poziom stresu, dzięki jego zrozumieniu;
  • uzyskasz porady, jak my radzimy sobie ze stresem;
  • zaczniesz lepiej kontrolować swoje emocje.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • jakie są sposoby na radzenie sobie ze stresem?
  • jak mogę nie pokazywać mojego napięcia?
  • w jaki sposób wykorzystać stres na swoją korzyść?
  • czy stresowanie się przed wystąpieniami publicznymi jest normalne?
  • dlaczego zaczynam się stresować?
  • czy praktyka pozwala na uniknięcie stresu?
  • stresująca praca, goniące terminy – jak sobie z tym radzić?

Metodologia i prognozowany czas

  • 1 godzina: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, przykłady;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków, dyskusja.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • zwiększenie produktywności;
  • lepsza efektywność pracowników;
  • zwiększenie motywacji pracowników;
  • lepsza komunikacja w działach;
  • zwiększenie zadowolenia klientów z poziomu obsługi;
  • emloyer branding.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • będziesz umiał lepiej zdiagnozować stresory;
  • zmianisz nastawienie i percepcję względem stresu;
  • nabierzesz umiejętności redukcji napięcia emocjonalnego;
  • zaczniesz wykorzystywać różne techniki radzenia sobie ze stresem;
  • poznasz ćwiczenia antystresowe;
  • lepiej zidentyfikujesz swoje słabe i mocne strony.

dla kogo stanowiska

  • pracowników różnych działów w firmie narażonych na stres;
  • osób, które występują przed ludźmi;
  • wszystkich pracujących w trybach zadaniowych;
  • osób nieśmiałych i ukrytych w cieniu ze względu na stres;
  • osób, których stres paraliżuje i ogranicza.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Stres w pracy
5 (100%) 2 votes