mobile logo

negocjacje i techniki sprzedaży szkolenie z pozyskiwania klientów i zwiększania sprzedaży

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

Jeśli uważasz, iż bez przygotowania każdy może sprzedawać skutecznie, to niestety musimy Ciebie rozczarować. Aby zyskać przewagę nad klientem w rozmowach i negocjacjach oraz zrozumieć jakie metody negocjacji są stosowane na Tobie – konieczna jest znajomość technik negocjacji i sprzedaży. Nasze szkolenie sprzedażowe nie tylko burzy powyższy mit, ale również pokazuje, jakie możliwości daje praktyka i wiedza dotycząca skutecznej komunikacji w rozmowach handlowych. Pomagamy uzyskać sukces, zarówno w podniesieniu poziomu sprzedaży, jak i w podniesieniu jakości rozmów i poprawy relacji z klientami. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy nabiorą większej pewności siebie i będą w stanie prowadzić i operować rozmową w taki sposób, aby sprzedawać na wysokim poziomie rentowności i zapewniać sukces dwóm stronom negocjacji handlowych. Dzięki nam wyrobisz własną metodologię rozmów, dopasowanych do Twojego własnego JA, abyś był w zgodzie ze sobą robiąc to codziennie i był autentyczny. Skuteczny handlowiec to nie osoba, która sprzedaje, ale doradza, buduje wizję i realizuje potrzeby klienta przedstawiając jej dopasowane rozwiązanie. Uczymy jak nie być nachalnym, a dążyć do realizacji potrzeb partnera oraz realizacji własnych celów. Szkolenie dla handlowców głównie skupia się na rozmowach telefonicznych, z uwagi na fakt, iż telesprzedaż/telemarketing to najskuteczniejsza forma dotarcia do przyszłych klientów. Jednocześnie głównie  koncentrujemy się na sprzedaży b2b i negocjacjach w biznesie. Mimo tego osoby zajmujące się sprzedażą dla klientów indywidualnych z pewnością znajdą również cenne informacje dla doskonalenia swojego stylu sprzedaży. Biorąc pod uwagę fakt, iż efektywna sprzedaż i wysokie wyniki zależą głównie od stałego rozwoju i korzystania z wiedzy i praktyki najlepszych sprzedawców, zebraliśmy dla naszych uczestników właśnie te najlepsze praktyki, aby szkolenie przyniosło jak najwięcej korzyści w codziennej pracy nad sprzedażą.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • poznasz sprawdzone i skuteczne techniki sprzedaży i negocjacji;
  • udoskonalisz umiejętności związane ze sprzedażą telefoniczną;
  • rozwiniesz dotychczasowe umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
  • nauczysz się mówić językiem korzyści;
  • dowiesz się jak skutecznie rozpoznawać potrzeby klienta;
  • będziesz umiał poznać różne style negocjacji;
  • dowiesz się jak negocjować i jakie są techniki sprzedaży;
  • poznasz techniki wywierania wpływu i przejęcia kontroli w negocjacjach;
  • negocjacje cenowe staną się bardziej skuteczne;
  • ukształtujesz w sobie postawę pro-sprzedażową;
  • będziesz umiał zaradzić manipulacji w negocjacjach;
  • wypracujesz swój własny model prowadzenia rozmowy sprzedażowej;
  • będziesz profesjonalnym sprzedawcą, dzięki byciu profesjonalnym doradcą. Skuteczna sprzedaż będzie w zasięgu ręki.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • jakie techniki negocjacyjne powinienem znać, aby dobrze sprzedawać?
  • kiedy wykorzystywać dane metody sprzedaży, a kiedy ich unikać?
  • w jaki sposób zwrócić na siebie uwagę rozmówcy?
  • czy powinienem naciskać w negocjacjach?
  • jak przełamywać pierwsze lody?
  • jak mówić językiem korzyści?
  • jak skracać czas sprzedaży?
  • jakie zachowania są pożądane w negocjacjach, a jakich się wystrzegać?

Metodologia i prognozowany czas

  • 2 godziny: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, scenki;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków;
  • 30 minut: dyskusja, wymiana doświadczeń, pytania i odpowiedzi.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • szkolenia handlowe w Anspire prowadzą do zwiększenia sprzedaży, wyników w Firmie;
  • szkolenia dla sprzedawców poprawiają skuteczność w wykorzystywaniu nadarzających się okazji handlowych;
  • dbanie o potrzeby klienta/przyszłego klienta;
  • kurs sprzedaży dla Pracownika, pozwala budować pozytywny wizerunek Firmy jako pracodawcy.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • sprzedaż przez telefon przestanie być uciążliwa i nudna;
  • twoje rozmowy będą kreatywniejsze, będziesz lepiej prezentował siebie i firmę;
  • będziesz prowadzić rozmowy skutecznie, doprowadzając je do finalizacji, pozyskiwanie klientów stanie się szybsze;
  • ujarzmisz telefon i zaczniesz wykorzystywać swój głos i inne techniki sprzedaży przez telefon;
  • będziesz odpowiednio przygotowany do rozmowy;
  • zbudujesz relacje z klientami i staniesz się oryginalny i rozpoznawalny;
  • dowiesz się jak zwiększyć sprzedaż indywidualną;
  • nie poddasz się manipulacji drugiej strony negocjacji;
  • zminimalizujesz ryzyko odmowy przez klienta;
  • zaczniesz zadawać odpowiednie pytania i będziesz umiejętnie kierował rozmową;
  • będziesz finalizować transakcje na lepszych niż dotychczas warunkach.

dla kogo stanowiska

  • w szczególności dla pracowników działów sprzedaży, działów handlowych, działów obsługi klienta;
  • pracowników call center, telemarketerów;
  • doradców klienta, przedstawicieli handlowych, koordynatorów sprzedaży;
  • kadry kierownicza;
  • specjalistów biorących udział w negocjacjach;
  • osób planujących swoją karierę w sprzedaży.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Plan szkolenia sprawdź zanim się spotkamy

25 % czasu szkolenia

Informacje podstawowe:

  1. Rozmowy przez telefon:
    1. Dlaczego rozmowy przez telefon?
    2. Jak przygotować się do rozmowy?
    3. Dobre praktyki.
  2. Etapy rozmowy handlowej oraz etapy negocjacji:
    1. Standardowe etapy rozmowy;
    2. Omówienie etapów rozmowy;
    3. Czy coś jeszcze powinno być zawarte w rozmowie?
    4. Etapy negocjacji.
  3. Typy klientów:
    1. Poznaj klienta nastawionego na doradztwo;
    2. Sprawdź czym wyróżnia się klient samodzielnie podejmujący decyzje;
    3. Jakie cechy charakteryzują klientów nastawionych na dane?
    4. Jak zachowuje się klient mający określone cele?
    5. Klient szybko podejmujący decyzje to dobry klient?
    6. Rozmawiam z klientem nastawionym na przyszłość, jak go przekonać?
    7. Czy klient krytyk to zły grunt dla sprzedawcy?
    8. Poznaj klienta mówiącego o dotychczasowych doświadczeniach;
    9. Dlaczego klient obawiający się problemów potrzebuje Twojej szybkiej reakcji?
75 % czasu szkolenia

Informacje rozszerzone:

  1. Język korzyści:
    1. Jak mówić językiem korzyści;
    2. Postawa pro-sprzedażowa;
    3. Cross-selling i up-selling.
  2. Rozpoznanie potrzeb:
    1. Jak rozpoznawać potrzeby klientów?
    2. Pytania zamknięte i otwarte.
  3. Postawa dobrego sprzedawcy:
    1. Elementy wyróżniające sprzedawce bazujące na etapach rozmowy;
    2. Cechy dobrego sprzedawcy, o których dotychczas nie pomyślałeś.
  4. Skuteczne techniki sprzedażowe i zasady negocjacji:
    1. Wprowadzenie do technik sprzedaży;
    2. Sztuka negocjacji biznesowych;
    3. Jak negocjować cenę?
    4. Techniki negocjacji ćwiczenia, przykłady z życia;
    5. Czy wszystkie techniki są równie ważne?
    6. Przegląd najskuteczniejszych, nowoczesnych technik negocjacji;
    7. Podsumowanie technik sprzedaży;
    8. Wstęp do technik finalizacji transakcji.

Miejsce szkoleń ścisłe centrum


Anspire
Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań, Wielkopolska.
+48 503 555 353

Szkolenia indywidualne dla Firm organizowane mogą być w ich siedzibach, bądź wcześniej ustalonej lokalizacji.

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Sprawdź inne szkolenia, które podniosą Twoje kompetencje

Szkolenia Anspire Ilość szkoleń w miesiącu Czas trwania Maks. ilość osób Poziom szkolenia
Szkolenie z obsługi klienta biznesowego 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z obsługi reklamacji i trudnych klientów 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z negocjacji i technik sprzedaży 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z metod finalizacji transakcji 1 3 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z Google Analytics 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z Google Adwords 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie SEM - marketing w wyszukiwarkach 1 4 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z pokonywania stresu 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie motywacyjne 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z organizacji czasu pracy 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z radzenia sobie z niepowodzeniami 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z wyróżniania się w zespole 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Szkolenie z kreatywności 1 1,5 godz. 8 Podstawowy / średniozaawansowany
Negocjacje i techniki sprzedaży
5 (100%) 5 votes