mobile logo

finalizacja sprzedażyszkolenie z technik finalizacji i zamykania transakcji

Opis szkolenia dlaczego warto skorzystać?

W ramach tego szkolenia wskażemy te techniki finalizacji sprzedaży, które skutecznie pomagają doprowadzić do zamknięcia. Omówmy krok po kroku, w jakich sytuacjach oraz w jaki sposób prowadzić ostatni etap rozmowy ku pozytywnemu zakończeniu dla stron. Sam wykład na temat finalizacji będzie przepełniony przykładami ze scenariuszami rozmów. Szczególnie polecamy uczestnictwo w szkoleniu osobom, które są zainteresowane podniesieniem obecnego wyniku sprzedaży oraz poziomu obsługi klienta. Jednocześnie z uwagi na swoją klarowną prezentację szkolenie z powodzeniem pomoże osobom, które dopiero rozpoczęły pracę na pozycji sprzedawcy. Od początku zdobędą wiedzę niezbędną do tego, aby nie popełniać błędów, takich jak umiejętne zainteresowanie odbiorcy, czy właściwa prezentacja oferty oraz dobre budowanie relacji z klientami, bez ostatniego etapu, jakim jest finalizacja. Ostatnia faza rozmowy jest niezmiernie istotna, a wręcz kluczowa w zawodzie handlowca i świadczy o jego kunszcie i efektywności, dlatego też poświęcamy jej osobne spotkanie. Szkolenie jest dopełnieniem spotkania związanego z technikami sprzedaży i negocjacji, pomagające postawić „kropkę nad i” i doprowadzić do celu, a mianowicie finalizacji. Pokażemy jak przybliżyć się do transakcji oraz jak posiąść sztukę szybkiego i skutecznego jej zamykania. Dodatkowo szkolenie pomoże doprowadzać do transakcji win-win i umiejętnego zamknięcia sprzedaży bez dodatkowych ustępstw oraz otwarcia do kolejnych, przyszłych finalizacji. Zawiera ono również elementy motywujące do pracy oraz oparte na budowaniu zaufania do produktu/usługi i utożsamiania się z nim.

Cele szkolenia co uzyskasz?

  • będziesz prowadził rozmowy tak, aby przygotować klienta do finalizacji;
  • rozpoznasz i zaczniesz wykorzystywać własne strategii finalizacji;
  • dopasujesz proces finalizacji do swojego charakteru i stylu rozmowy;
  • wykorzystasz poznane techniki do danej sytuacji sprzedażowej;
  • ukształtujesz aktywną postawę pro-sprzedażową;
  • nauczysz się jak wzbudzać potrzebę zakupową u klienta;
  • zwiększysz skuteczność w zamykaniu sprzedaży;
  • zwiększysz marże z pozyskiwanych transakcji.

Jaką wiedzę zdobędziesz? Pytania, które doczekają się odpowiedzi

  • w jaki sposób podsumować dotychczasowe ustalenia i doprowadzić do finalizacji?
  • jak zmobilizować partnera do sprawnego podpisania umowy, zlecenia bądź dokonania płatności?
  • czy naciskać na nawiązanie współpracy?
  • co zrobić z niezdecydowanym klientem, który się waha?
  • jak sprawić, żeby to klientowi zależało na nawiązaniu współpracy?

Metodologia i prognozowany czas

  • 2 godziny: prezentacja zagadnień, dyskusja kierowana, scenki;
  • 30  minut: case study, analizy przypadków;
  • 30 minut: dyskusja, wymiana doświadczeń, pytania i odpowiedzi.
 Elementy składowe szkolenia otwartego z profesjonalnej obsługi klienta

firmy zyskują szereg korzyści

  • zwiększenie ilości transakcji;
  • większe wartości pojedynczych transakcji;
  • większa skuteczność w wykorzystywaniu nadarzających się okazji handlowych;
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Korzyści dla uczestników wynikające ze szkoleń

  • umiejętne dopasowywanie technik do sytuacji;
  • wzrost skutecznych finalizacji sprzedaży;
  • pozbycie się osobistych barier oraz wzrost motywacji i zadowolenia z pracy;
  • nabycie umiejętności przekonywania do swoich rozwiązań;
  • umiejętne radzenie sobie z niepowodzeniami w finalizacji;
  • przygotowanie do przeciwdziałania ustępstwom;
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami, będących frontem do kolejnych transakcji w przyszłości.

dla kogo stanowiska

  • specjalistów z działów marketingu, sprzedaży;
  • pracowników call center, telemarketerów;
  • menedżerów, team leaderów zespołów sprzedażowych, kadry kierowniczej;
  • doradców klienta, przedstawicieli handlowych, koordynatorów sprzedaży;
  • specjalistów biorących udział w negocjacjach;
  • osób planujących swoją karierę w sprzedaży.
0
firm, z którymi miałam okazję współpracować
0
dotychczas indywidualnie wyszkolonych osób
0
lat doświadczenia w obsłudze, sprzedaży i e-marketingu

Plan szkolenia sprawdź zanim się spotkamy

40 % czasu szkolenia

Informacje podstawowe:

  1.  Jak pokonać problem z finalizacją transakcji przez sprzedawców?
    1. Co w przedsiębiorstwach może przeszkadzać w skutecznej finalizacji;
    2. Polacy i ich zachowania w pracy;
    3. Krótka analiza pracowników zajmujących się sprzedażą;
    4. inteligencja emocjonalna w kilku słowach.\
  2. Finalizacja jako etap rozmowy handlowej
    1. Miejsce finalizacji w rozmowie handlowej;
    2. O czym powinniśmy pamiętać, poza samą finalizacją;
    3. Dlaczego na finalizacji nie kończy się praca sprzedawcy.
60 % czasu szkolenia

Informacje rozszerzone:

  1. Procesy w firmach
    1. Kto decyduje o finalizacji w firmach;
    2. Z kim powinniśmy rozmawiać, aby dokonać transakcji;
    3. Zyskaj lobbystę u potencjalnego klienta.
  2. Przygotowanie partnera do finalizacji
    1. Kiedy finalizujemy;
    2. Jak płynnie finalizować.
  3. Skuteczne sposoby na finalizację
    1. Skuteczne techniki finalizacji;
    2. Inne, nowatorskie propozycje na zakończenie transakcji.

Jak skorzystać? prosto, szybko, wygodnie

Masz pytania? napisz do nas




Wysyłając zgłoszenie akceptuję Regulamin serwisu


* pola wymagane

Techniki finalizacji sprzedaży
5 (100%) 3 votes